reklama

Ale nás je

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

každý sme nejakýmierne pobláznenývo vnútri strelenýnavonok sklamanýkaždý sme ješitnýpre kúsok chamtivýza lásku priebojnýa na lži háklivýkaždý sme to čo ja robia to obajanechcú byt videnýsú iba priemernýkaždý sme zranenýláskou obdarenýveď ja nás ako makžijeme naopakveď sme to predsa mystvorený ma ranypretĺkať životomživoty nám obomkaždý sme v seba sámsvedomie káže námnerobiť nezmysliale keď to sme MYľudí je plná zemna hubu nespadnem povie si každý z násna rade nie som zasurčitým spôsobomvyháňam diabla vonzahádzať za hlavumyšlienky spred davutakto nebudem sámbudem to skladať vámpočúvať klebety od teba, od tetykaždý z nás chce len tozabudnúť na letoa prejsť cez úzky most len nekrič :"poľahčujúca okolnosť"BUM

Lukáš Tkáč

Lukáš Tkáč

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len málo ľudí vie, akým kódom je uzamknuté moje vnútro. Preto sa podľa často obmienajúcich sa nálad dá určiť v akom rozpoloženi vlastne som...Načastejšie ma zastihnete v stave pneumatického vehikla, keď sa odrážam prežitými zážitkami od hladiny denného a všedného života :o) Zoznam autorových rubrík:  Moje historkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu