reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lukáš Tkáč

Lukáš Tkáč

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len málo ľudí vie, akým kódom je uzamknuté moje vnútro. Preto sa podľa často obmienajúcich sa nálad dá určiť v akom rozpoloženi vlastne som...Načastejšie ma zastihnete v stave pneumatického vehikla, keď sa odrážam prežitými zážitkami od hladiny denného a všedného života :o) Zoznam autorových rubrík:  Moje historkySúkromnéNezaradené

reklama

Moje historky

Stratené "kolečko"

Lukáš Tkáč

Stratené "kolečko"

Dneska vonku na menšom nákupe sa mi stala zaujímavá vec...

  • 14. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Ako ma raz koplo...

Lukáš Tkáč

Ako ma raz koplo...

Malý príbeh o tom, ako ma znenazdajky prekvapilo 230 Voltov...

  • 1. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu